Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, March 16, 2011

Morning semua....



Morning semua.... kat sini hujan je... mengantuk sungguh drive pagi nih... dah la suasana gelap cam awal pagi sedangkan dah kul 8.15pg... aduh.... jem sikit walaupun skrg kan musim cuti sekolah... selalu cuti sekolah lenggang jalan... sebab hujan la nih..... mendung sungguh hati ni....
smpi2 ada yg sengal parking kat tmpt parking mama yana.... aduh lagi la buat mendung hati... hon kat 4-5 kali baru terhegeh2 dtg.... nasib baik perem dan dia angkat tangan... walaupun sebek... buat celik mata je la... [takut ke dia ngan mama yana celik mata..]

[aduh... jgn smpi berbunuh-bunuh ok.... celik mata je..]

Kawan2 dah sarapan..??? takde selera la nak sarapan.... kalu mkn nih ok kot....

[moga hidup akan berwarna warni seperti itu...]

[best kan.... lagi2 dapat yg kick  power tuh...]








 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...