Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, March 29, 2011

siok je kan



Aku boleh giler dan meroyan jika terus-terusan cegini.....


tahap cipan M.A.L.A.S. that mean Im IN MOODY......


keja kena submit by thursday and nothing yet finish.... GILER....


kena stayback without going home...[ boleh ke...??? tok laki aku mare la wei...]


Meroyan..??? aku bukan lepas beranak... tp aku meroyan....


Giler... aku belum giler lagi tp aku suka buat keja giler.....


yg paling aku seronok buat ialah....
blogwalking dan makan....

Notakaki: satu lagi entry merapu ye.... usah dikuatiri... pastinya usaha keras lepas ini... dan pastinya susah nak updating blog dlm 2-3 hari nih.....

[tuan blog yg sasau keja tak siap dan kena stayback.... mungkinkah tak balik rumah..??? Peace....!!!]



♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...