Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, March 2, 2011

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??




berdesup buat entry...... hhhhaaaa...



Segmen suai kenal dr blogger fames.... BEN ASHAARI

tu yg berdessup buat entry nih.... nak gak fames cam ben.... boleh gitu......[sebenarnya pening... buat entry merapu2... atleast ada gak peluang cam gini utk upkan trafik kan.....]

Cerita pasal kematian yg menginsafi..... sedih bila dapat berita yg jiran sekampung meninggal sendirian walaupun arwah punya anak 12 org dan rumah berhampiran surau serta berhampiran ngan rumah jiran..... itulah kan... keja jodoh dan ajal nih keja Illahi.... jadi macam mana cara kita pergi mengadapnya sukar nak diramalkan.... minta2 kita semua pergi disamping saudara mara dan sahabat disamping.... atleast ada yg dapat menguar2kan saat kita pergi.... dan dapat diuruskan ngan secepat mungkin.... insyaallah....

ok la.... tutup kisah sedih ok.... moga2 arwah mendapat keberkatan dr Illahi dan minta kita sebagai anak... rajin2 la bertanya khabar ibu bapa kita nun jauh dikampung....

Notakaki: sedih tapi minta2 kita dapat sedekah kan al-fatihah buat yg telah tiada. amin.

9 comments:

alin~hazlin~ said...

nice bl0g~
sy dtg dari bl0g BA

Adzriel AB said...

berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul

mama maman said...

hai... welcome to this blog.... thanks and keep in touch my blog...:)

setiap benda pasti ada sebabnya... pastikan kita buat yg terbaik dlm hidup kita...:)

iManAzRaf said...

kita pergi xcepat xlambat.. tapi semua tu hanya Allah yang tahu..

misz sheyla said...

bila dah pergi bari kita sedar, kita banyak wat salah..xde satu pun kebaikkan yang kita buat

d_tieah said...

Uik.. Kesian..
Nak kata ape, sendiri pun takde kat tempat kejadian kan..
Alfatihah buat arwah..



Entry Terbaru : Usianya Sudah 59 Tahun

apisv2 said...

alFatihah..
slm kunjungan..

aku memang gila traffik

Faztee Danisha said...

slm ziarah..al fatihah

mama maman said...

alin~hazlin~: mekasih....:) jangan lupa jenguk2 lagi tau....

Adzriel AB: betul tu...just ambik iktibar ngan apa yg telah berlaku...

ImanAzraf: hanya Allah je tau dateline kita.... agree with u...

Miss Sheyla: kekadang tabiat itu patut kita kikis... sesal kemudian tak berguna....

D_tieah: mmg sedih.... alfatihah...

Apisv2: al-fatihah.. dan mekasih...

Faztee Danisha: slm... dan mekasih...

Ramai sungguh kawan2 baru sudi jengah kat blog mama yana... insyaallah nnt mama yana akan cuba menjengah balik blog kawan2 semua... mekasih kerna sudi jalan2 kat blog yg tak seberapa ini...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...