Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, March 18, 2011

Celebration for Maman




Tajuk tak ingat... hhhaaaa.... suka...suka.... layan pic je la ye...

[ma.... peace ma... ferrari satu...]

[aduh satu je... bukan banyak ma....]

[ma: buat ape tuh...??]

[maman: nnt2 la.... tunggu..]

[ma: hhhhaaaaa.... cumil la.....]

[ni la ferrari yg mampu mama dan papa bagi buat maman]









 

7 comments:

eelobor said...

wah.....sebijik sama cam ferari muaz punya sebab itu jer abah & ummi muaz mampu bagi pun. hihihihi

mama maman said...

ye ke... hhheee... sama thn keluaran la tuh... limited kan ferrari nih...

bg yg termampu je.... dah kira untung la tu.... hhhaaaa

Kakzakie said...

comelnya ferrari maman, boleh auntie tunpang tak?

mama maman said...

Kakzakie: untie nak tumpang... blh... ada anak dara tak..?? hhhaaa... ada anak dara blh je maman bw...hhheeee...:)

[cepatnya nak anak menantu mama nih..]

maya amir said...

takpe ni mase kecik, bile dah beso nanti, beli yg betul2 lak..amin:)

mama maman said...

nnt beso maman kena beli sendiri la... mama ngan papa tak larat dah nak naik ferrari nih... hhhaaa...

insyaallah... kalu ada rezeki ye... amin.

setya said...

Cepat besar nak, bisa membeli ferari betulan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...