Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, March 14, 2011

Maman dah pulang.... pulang ngan demam rindu...



Salam semua.... ramai yang menanyakan maman gi mana... mekasih kerna prihatin....ok la mama cite....
cuti sekolah ni ada jemputan kahwin.. jadi atuk ngan wan maman balik kampung... sepupu papa maman melangsungkan perkahwinan.... mama dan papa lak takleh cuti.... so satu alternatifnyer... maman ikut balik kampung la... tak harap nak tumpang org kan [sapa la nak tolon kan...] sian dia... tak pernah berjauhan ngan mama dan papa.... cuma dulo sekali je... tu pun masa dia kecik... [dia tak faham apa lagi dulu...]

Semalam balik sini tumpang untie buya dia.... sian... demam plus batuk.... rindu kot kan.... bila ditanya pasal kg... dia taknak cakap... lainkali tak nak balik kg dah katanya..... taknak balik ngan atuk.... nak ngan mama dan papa je.... soooo kesian budak tu.....

[mama pun rindu...]






4 comments:

wahida said...

la, awat plak dah x nak balik kampung lagi dah tu?

mama maman said...

wahida: boring katanya... selama nih kalu blk kg... dia bukan kesahkan makbapak dia pun... ni pasai makbapak dia takde demam2 pulak... hhheee...:)

Mama Likha said...

oh macam anak jepun ni hehehe.

oh cuti skulah kan... atok pun nak pinjam maman, laku lah anak2 time cuti skolah ni.. tp baguslah maman, rindu kat mama papa die kuat sungguh smpai demam2...

mama maman said...

Anak jepun..??? hhheee...

mujur tak kena tahan kat kg... nnt mama dia lak demam rindu kan....:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...