Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, March 22, 2011

i don't feel sexy anymore

Jejalan cari pasal....



[hubby kutuk i gumuk...... geram....]


[kurus tak..???]


[kurus kan]

[mmg kurus]

[plez say kurus...]


[mcm la dia tuh kuruih sgt kutuk org..kan..kan....hhhhaaaa]

[pesta belon panas kat putrajaya]


[mendung berarak awan hitam]


[hujan.....]

[smpikan duduk2 lagi....]



5 comments:

c-tea said...

hahaha..apesal cute sangat gambar diatas..nakal kan si abg kutuk akak yang cute ni..xper kak..akak lagi kurus dari abg...hehe..

boleh ke panggil akak n abg??hehe...jgn marah ct errr

Kakzakie said...

Kakak belum pernah melihat pesta belon panas lagi.... Kalau dekat mesti akak pun peri bawa anak-anak...

mama maman said...

Ctea: blh je panggil akak dan abg... kami pun dah ada umur dah... hhhaaaa....
cute ke..?? mana ada... [realiti tuh... perem tak nak terima realiti... hhhaaaaa..]

kak zakie: kami kat puchong je... dkt je ngan putrajaya... ni pun MIL dan FIL yg mengajak... kalu tak malas gak pasal hujan je...

wahida said...

hubby saya plak suka kutuk ckp saya bontot besar...huhuhu...

yg dia tu perut buncit??

mama maman said...

hhhhaaa.... normal la kutukan sebegitu.... hubby suka kita cantik lawa... dia takper... geram je kan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...