Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, November 23, 2011

Cari lain dpt lain kannn

Salam...^__^

Belek2 stats mama ari nih.. selalunya buat dunno je.. bukan ramai pun yg dtg sini.. ada sorang dtg sini pun dah sujud syukur dah.. xde la mama meratib sorang2 kan.. terasa la jugak dihargai.. kih..kih...

Apa la yg dicari dalam blog mama nih..?? Ada ke ada yg cr perkataan camni..?? gamaknya nak cr blog yg dok cite benda2 yg boleh naik stim kot.. tup2 salah masuk blog eks.. hhhaaa.. setau/seingat mama la kan... tak pernah pun ada entry dok cite pasal nih...

Nak tau pasal apa..?? nih hah.. mama bulatkan.. sonang nampak.. kalu xnmpk gak tekan je la kat pic tuh.. nnt boleh nmpk lg jolas la abenda nyer dicari dlm blog mama yg suci ini... suci.. ??? hhhaaaa..



Ok..ok.. sila tunjukkan bukti jika benar ada mama dok cite pasal nih.. psl 'cerita seluar dalam perempuan' uols... hhhiiissshhh... kalu ada sekali pun.. sekadar sluar dlm maman ada la.. kot2 ada la kannn...

Ada ke cerita benda2 gitu kannn... xde la kannn... hhheee...



**Gelak je tgk perkataan gitu.. sesaja je buat gempakkan isu nih....gurau2 senda petang2 nih.. buat menambah entry je... boles..?? boles kannnn..




Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


Sampai jumpa lagi...



****************************

10 comments:

aimaniman said...

tuw la yg peliknya sikap manusia ni suka cari info yang bukan2... padahal internet lain fungsinya kan..

kakcik said...

Entah apa-apa sahajalah, kan? :)

Ardini Humaira said...

hehehe dia nak wat ape cari cepende tu :D

eelobor said...

hishhhhhh

mama maman said...

aimaniman: org nih sama itam rmbt je.. hati lain2..:)

mcm2 kan peel org nih..

mama maman said...

kakcik: diorg nih pelik2 kann..:)

mama maman said...

Dini: mungkin utk kepuasan kot.. hhheee

mama maman said...

eelobor: peel camne la org cengini kannn..:)

aizamia3 said...

macam-macam cara orang nak cari maklumat.. ;)

mama maman said...

aizamia: maklumat pelik2 yg dicarinya... hhhiiikk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...