Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, November 10, 2011

Hasil Tangkapan Maman | Enjoy..:)







Salam...

Entry nih adalah berdasarkan permintaan kakzakie..hhheee...

maka..

layan je gambar yg maman ambik masa raya aritu ye...:)

ni ada bukti nih... hhheeee..


ni adik mama ngan sepupu maman


bapa saudara mama

ayah die with nenek

nenek belah tokma


ni gmbr sungguh blur.. hhheee.. my sis ngan wife ayah die.. achik liza..:)


Disebabkan banyak pic merepek yg maman ambik makanya.. mama buat dua entry.. jadi tunggu satu lagi entry ye.. hheee..

**Ada modal gak la mama dia update blog kan.. dr merepek2 tahapaapatah... keh..keh...




Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


****************************

8 comments:

Citarasa Rinduan said...

umai pun suka ambil gambar.. ayu selalu syer pic yang dia snap..
budak2 skrang mmg bijak dan kreatif kan

mama maman said...

Ayu: skrg kamera mmg takde kat tangan kita dah.. dia je la yg nak ambik gmbr... mcm2 kan..

mmg betul tuh ayu..:)

sue zainun said...

hehehe budak2 skang memang bijak n aktif..

miloais said...

sebagai permulaan - ok lah tu...
lama2 nanti konpem bleh jadik pro!

Kakzakie said...

Dari apa yg dia snap nyata kasih pada saudara-mara ada dihati maman. Besar hati dia dapat snap mereka yg dia sayangi...

Tahniah dari auntie sayang. Mama tu tak percaya lagi tunggulah 2-3 tahun maman buat lagi cantik dari mama hihi...

mama maman said...

sue : boleh la kan..:)

mama maman said...

miloais: insyaallah.. minta2 masin doa akak...:)

mama maman said...

kakzakie: mama dia pun bkn reti sgt pun psl kamera... hhhaaaa...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...