Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, November 23, 2011

Seterika muka isteri | Siyes Binatang

Seterika muka isteri
sumber : METRO         

Hanya bertanyakan kenapa dirinya hendak diceraikan.. dia diseterikakan... dipukul dan digantung pada kipas...

Manusia ke apa suami dia nih.. takde perasaan kemanusiaan langsung.

Jika mmg nak ceraikan pun.. dah tak sayang lagi dah pun.. dia dulu mungkin pernah kamu sayang.. pernah kamu nikmati kebahagiaan duniawi semasa bersama kamu..

Jika mmg dah tak sayang sekali pun.. cuba la bersikap seperti manusia yg paling terhormat.. kemukakan bukti/saksi jika wanita ini mmg jahat sekali pun.. bukan ngan cara paling kebinatangan seperti ini..

Didunia mungkin kamu boleh lepas.. tp diakhirat setiap detik akalmu, setiap langkahmu, setiap kelakuanmu akan di hitung dan ditimbang berat/ringannya pahala/dosa kamu..

Tak sanggup dah dok baca cerita2 cengini.. nasib wanita yg malang seringkali membuatkan hati ini menangis.. walaupun tidak kenal/mungkin kenal.. wanita ini mungkin saudara seislam ku... seakan diri ini menangis bersama dengan penderitaan yg tak tertanggung ini..

Baca kat SINI utk lebih faham kenapa mama dok sakit hati sgt nih...

**hati merintih.. berdoa agar aku tidak akan mengalami pengalaman sebegini perit.. dan juga berdoa agar semua wanita2 tidak lagi harus menderita sebegini dasyat... sayangi la kami...



Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


Sampai jumpa lagi...



****************************

12 comments:

Kakzakie said...

Kakak pun baca berita ini Yana. Gila ke apa ye... hairan kenapa tak lari sampai kena gantung kat kipas lagi tu.. heee dahsyat betul

Qhaifa Nur said...

sungguh kejam...kalau dapat kita letak seterika kat muka laki dia pulak..seksa rasa

fiza said...

Zalimnya.

Jom baca:

Burger Kukus Jalan Rejang @ Bangi

8 Jenis Penyakit yang Boleh Sembuh dengan Berjalan Kaki…

kakcik said...

Kesiankan? Entah mana punya syaitanlah yang merasuk hati dan jiwa sisuami itu. :(

mama maman said...

kakzakie: setan bertopengkan manusia kan... tak tau la psl x lari tuh.. mungkin kena kawal kot.. maklum la tenaga laki ngan kita bukan nyer sama.. kita nih sekali dia libas tgn pun sakit berdenyut2 dah.. dah lembik dah kann

mama maman said...

qhaifa nur: gamaknya dia pun nak rasa camtu gak kot.. meh try test camna rasanya.. geram kan..

mama maman said...

fiza : mmg teramat zalim sesgt.. sakit hati sungguh

mama maman said...

kakcik: syaitan tuh dah kwn baik dia dah tuh... mmg dah sebati dah kot dia ngan syaitan tuh.. buta mata hati tul kannn

Citarasa Rinduan said...

subhanallah..
kejamnya....................

mama maman said...

ayu: kejam tahap babun dah rasanya.. xde hati perut dah kannn.. sian kan wanita nih..

che mid said...

Sebab tu kita jadi perempuan kena jadi bijak dan pandai guna otak.. kalau dah nampak lain macam dan tahu nak jadi mangsa.. jangan tunggu lama.. angkat kaki dan ikut saluran undang-undang. Orang lelaki ni, nampak kita lemah lagi dia suka, lama-lama naik kepala, seterika suma..

mama maman said...

cm: kekadang wanita nih selalu fikir mcm2.. smpikan diri teraniaya... xde keyakinan diri serta ilmu utk pertahankan diri..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...