Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, November 14, 2011

Mimpi Besh.... Tak percaya walaupun ianya mimpi..



Salam...

Disebabkan ura-ura bertiup kencang sekarang nih... makanya nak dijadikan cite.. realiti tp fantasi ok.. Mama dah termimpi.. termimpi yg....



|




|





hoye..hoye..




|





|




syoknyer kalu dapat..



|




|




Mengapa hanya dalam mimpi..??


|




|



ok




|





Mimpi dpt payslip ngan gaji 8k... ahaks..

gilos kannnnnnnn...

ingat keja jadi menteri ke apa..?? keh..keh...

masa dpt tuh.. mama boleh tak diamkan je.. should be i ask our finance kan.. kot2 salah taip ke apa..?? tak tanya pasal berharap yg mrk terlupa atau terlalai ngan kesilapan mrk..

sebulan tuh kiranya ai enjoy babeng la hhhhiiiii..

sengal..

dalam mimpi pun ber'sengal'an jugak kannnn..

happy walaupun dalam mimpi.. kih..kih...

ikutkan la kannnn.. keja sampai pencen pun tak pasti lagi mama blh dpt gaji cegitu banyak.. hhhaaa..


smlm cite ngan papa pasal mimpi mama tuh kan.. boleh dia ckp apa..

"bagus la ma, dan-dan tuh gak papa tukar keta kita tuh ambik honda stream"

"aik.. gaji mama la.. apa kena mengena lak papa yg tukar keta"

"ala.. sama la.. sama-sama naik keta tuh nnt... kih..kih"

Boleh tahan gak tahap berangan laki mama nih kan.. nak tumpang senang la tuh..!! ceh.. ;p


****************************

Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


Sampai jumpa lagi...


****************************

10 comments:

che mid said...

Malam ni sambung mimpi lagi... ronda-ronda satu Malaya naik honda stream.. Che Mid folo belakang..

maya amir said...

perghhh....8K...wooo!best tu yana...hehe..eh mana tau dari mimpi jd kenyataan;)

wan habibah said...

8k... pergh..... tak nak bgn kalo mimpi mcm tu

mama maman said...

cm: wah..wah.. besh eks... kita sama2 merempit pusing satu malaya.. syok2.. alangkah indah jika dpt direalisasikan... kannn..

mama maman said...

maya: doa2 kan la ye.. (boleh gitu) mana tau jika ada rezeki terpijak kannn..

mama maman said...

wan: mmg frust tau time tersedar aritu.. hhhaaa.. syok je kannnn...

~ yus ~ said...

hehe..cik puan yang mimpi, cik abang pulak yang berangan terlebih ya..:)

Takpe, angan2 tu perlu, baru leh jadi kenyataan , asal jangan angan2 mat jenin sudah...:)

mama maman said...

yus: tu la dia.. lobih2 lak kan..:)

menjenin je la skrg nih.. kih..kih.. minta2 blh ubah jadi kenyataan.. hhhee

eelobor said...

hehehe....tumpang sengih jer boleh?

mama maman said...

Eelobor: tumpang sengih..?? hhhaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...