Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, November 30, 2011

November rain | Titisan airmata di bulan November



Layan lagu november rain - gun n rose....

Hati terdetik... cintanya terdetik saat hujan berlagu di bulan november..
menyakinkan dia agar memahami kehadiran cinta diantara mereka berdua
menyatakan kekuatan cinta mampu mengatasi segala halangan

saat terpisah.. seakan tiada ruang utk memikirkan segala masalah
hanya cinta makin membara

ruang utk bertenang hanyalah pemisah antara mrk
hati sakit bila hanya mata mampu memerhati dari jauh
jiwa parah sengsara dan menderita

penderitaan berpisah bukan hanya kau seorang merasainya
aku juga sama
aku juga sama

menderita...





mungkinkah akan bersama kembali..??




**Karat kan... hhhhaaaa... suka-suka je.. lagu besh nih... suka dr dulu sampai sekarang...^_^



Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


Sampai jumpa lagi...



****************************

6 comments:

~ yus ~ said...

lagu ni lagu feveret saya dan suami juga, dari dulu sampai sekarang..

satu lagi lagu don't you cry ...

lagu ni suami pernah beri masa zaman cintan cintun dulu..huhu, nostalgia..:)

wan habibah said...

first time dgr.. hihihi.. rindu plak kat hubby yg dah seminggu berkursus

mama maman said...

~yus~ : sama arr.. almaklum la kita nih membesar sejaman eks... hhhaaa

mama maman said...

wan: nih lg org2 tua like me... hhheee.. xpe.. sekadar lite2 mengingati jaman2 muda mama dulu... hhhaaa

eelobor said...

memang tahap karat yang tak boleh guna "autosol" lagi dah.....

eelobor said...

habis layan lagu nie terasa nak komen sekali lagi.... ini juga lagu feveret masa saya belajar dulu2. selalu gak layan2 gitar lagu nie masa kat dorm. seronok sangat2 masa tuh bila bersama kawan2. tetapi keseronokan itu sebenar telah lama berlalu.... dan tak mungkin akan datang lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...