Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, December 1, 2011

Blog ~Mama Yana~ dah setahun | Tak sangka betul

Salam...^_^

Banyak benda yg mama belajar dalam berblog nih...

Dulu2 kannn... pernah la baca horoskop kannn..
Mama bukan percaya pada horoskop tp kekadang terbaca2 jugak.. time muda2 kan.. mama nih bintang Gemini.. jenis berganda... hhhaaa... jenis cepat hangin tp cepat juga cool, seorang penulis berjaya...???? 

Dah menulis blog nih... buktinya berjaya sgt.. berjaya merapu dan merepek tah apa2 tah... hhhhiii... bahagia eks boleh huha..huha.. dlm blog... sebab dah takleh dah berhuha..huha berchating... kih..kih.. nak huha..huha dlm fb pun xleh... sukar nak jaga hati org kannn... sedangkan kita takde kacau sapa2 pun... tgk2 gmbr je... tuh xleh... hhhuuuu...

jiwa sasau pun dah semakin bercahaya.....----->>>perasan tau

banyak ilmu... dok simpan resepi2 tp tak tau bila la nak dicuba... hhhaaa..
**aritu konon bila ada umah br aka dapur lebih semengah.. tp cam dlm mimpi eks... lmbt lagi la tuh...

jumpa kawan2 yg happinih smpi pening... kih..kih.. suka ramai kawan taknak ramai musuh...

dpt kwn2 yg lebih matang ... boleh la buat penegur sy yg suka alpa/lalai nih... hhheeee
**entry2 korang2 buat mama berfikir.. smpi bila la nak muda nih... bukan takleh ditarik nyawa.. bila2 masa je kannnn.... ---->>>insaf ok..

mempamerkan jiwa seni mama disini... bila apa yg terbuku dihati tidak boleh diluahkan dengan senang... maka akan terbit la puisi/madah yg lebih sempoi tp tetap merelease tension mama... itu yg penting... dok gitu..?? ....---->> jiwang karat kan ai.. hhhaaa... suka...*_^

kisah hidup mama yg mungkin mama terlupa dikemudian hari.. maklum la sering terlupa kisah2 dulu... mungkin ada hikmahnya... mungkin utk menghindarkan mama terus-terusan hanyut ngan perasaan..

bahagia dihati bila ada yg sudi jengah dan juga sudi meninggalkan komentar2 kat setiap entry... mmg suka sgt.. mama akan cuba menbuka hati dan minda menerima setiap teguran atau kritikan.. tp setakat ini takde la kritikan apa2 pun.. kalu ada anor tuh pun biasa2 je.. org meniaga kot.. lantak la.. janji jgn dok tabur virus2 sudah... kannn..

mama tengok skrg pun ada yg sudi menfollow mama wlpun mama skrg dah kurang ikut bersegmen2 bagai.. skrg tanggungjawab pd keja teramat berat.. hhhaaa... keja banyak la syg... bz sikit.. kih..kih... nnt mama akan follow up ye yg follow mama tuh.. kekadang nak berblogwalking pun tak sempat... hhheee.. tp kekadang merempit gak gi ke blog kawan2.. hhaaa... smpt ngan tak sempat je tinggalkan komen... hhheee... sori berbanyak ye kekawan... **hug grup jom.. tp hak tino jah.. hok jate diam2 jeh citu... kih..kih... suke ye..

kisah anak mama yg tercinta.. adanya dia hidup mama berkembang menjadi ibu yg lebih bertanggungjawab, jadi mama yg lebih penyayang, jadi surirumah yg lebih mementingkan isirumah.. hhhaaa.. lebih memahami kejadian ilahi itu adalah terbaik... tidak hanya mengikut akal atau logik sahaja... Allahu Akbar... sayang allah seperti sayangnya allah padaku... umatnya yg serba lalai...


Dah setahun blog nih.. moga2 kekal sejahtera smpi la keanak cucu la hendaknya.. kih...kih... ucapan cam tuk pengantin br lak.. hhhaaa.. sama2 doakan utk kebaikan ye kawan2.. moga2 bahagia itu hakmilik kami serta insan2 yg tetap sabar menempuh dugaan hidup... moga2 sejahtera juga diakhirat yg kekal.. amin.

nnt bertambah2 la entry merapu dr mama kann... suke...





Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)

Sampai jumpa lagi...


****************************

3 comments:

miloais said...

happy birthday buat blog uols...
ekekekeke

dan buat uols - moga lagi gigih berblog...
iols suker masuk blog uols
sempoi !

mama maman said...

miloais: terima kasih.. i luv u la.. hhheee.. insyaallah jika mmg tiada aral mama teruskan je blog nih.. hheee.. kita pakat tgk brp lama la dia bertahan eks..:)

Redbloodsnow said...

hehe...hepi bday buat blog awk ek :0 pssttt zie lak dah 3 or 4 tahun ek. lupa plak..hehehe. yg pasti zie nyer blog dh bertahun² :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...