Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, December 30, 2011

Senyum Simpul




^_^



Di suatu tempat kedai emas,ada seorang perempuan terkentut ketika menonggeng melihat cincin..

Dia tersipu-sipu malu dan melihat sekeliling dan perasan ada promoter kat belakangnya..

Promoter itu pun bertanya "Boleh saya bantu?"

perempuan tu anggap promoter tu tak dengar la ia kentut,

Jadi dia jawab "Berapa harga cincin ne..?"

Promoter : "Kalau tgk pun puan boleh terkentut,saya pasti puan akan terberak bila tahu harganya nanti....."



sumber: email.

PS: kelakar tak..??? aduhai.. tak eks... hhuuuu...



Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)

Sampai jumpa lagi...


****************************

3 comments:

ariana said...

Bukan senyum simpul lg dah, bila baca ni..haha.. tergelak terus lah Yana

kakcik said...

Itu dah macam menghina je! ;-)

che mid said...

kalau semua pelanggan kedai tu macam tu.. tak sampai seminggu tutup kedai..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...