Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Sunday, December 25, 2011

Aku rindu

Salam... ^__^

Rindu kat blog dan blogwalking..

Dalam cuti yg panjang yg seharusnya dipenuhi ngan aktiviti yg riang.. Tp mama lak dok sakit2.. Sakit lutut uols.. Mmg kena extremely diet lak pasni.. Dugaan tekak susah kekadang nak ditepis..;)

Tak sempat nak update blog... Dan nak terjah blog kawan2... Sure korang jejalan eks.. Mana la tujuan korang ye..?? Papa ada gak ajak2 jejalan tp nmpknya tak dpt nak jalan sgt.. Poket kering nih.. Hhhaaaa.. Dok umah pun besh gak kannnn...;p

Bila direnung2kan.. Thn nih byk tercipta percapaian yg diluar duga.. Mungkin berkat kesabaran eks.. Dan harap thn baru nih akan terus membuka laluan buat impian dan kejayaan yg diimpi2kan yg belum lg terlaksana...

Doakan kesihatan mama dan kejayaan hidup mama didunia dan akhirat ye..:)

Nnt mama terjah kat blog2 kawan ye.. Gamaknya lama mama kat blog korang nnt kan.. Maklum la byk entry mama tertinggal...;p

‎​Oº°˚ ˚°ºะบ.. Smpi jumpa lagi dilain entry...:-D

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

insan_marhaen said...

elok tu. bila banyak kejayaan tercipta jangan lupa kawan-kawan yang sebelum ini berada di belakang.

IM sendiri akui bahawa rakan-rakan blog adalah antara yang banyak memberi sokongan pada kebaikpulihan permasaalahan hidup IM sebelum ini.

satu komen mereka ke enrti blog IM sudah cukup untuk menggembirakan IM walaupun mereka hanya menuliskan perkataan " Jzkk, IM!"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...