Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, December 19, 2011

Ngantuk punya pasal jadi benda lawak lakk.. kih..kih...




Salam... ^_^


Bila dah asyik tersenguk2 tuh.. bila dah penat nak kaver menguap tuh.. mama bangun nak buat air kopi kat pantry.. tgk2 gula yiklek.. (takde/habis stok kat dept me).. tanya bdk admin pun dia cam sibuk.. so mama pun berjalan2 ke dept hr utk minta stok gula...

me : wa.. nak minta gula..
adik kerani : dah isi borang ke..?? nnt isi borang tau..
me : nak ambik gula pun kena isi borang ke.. hhhiii..

si kerani tuh dok sibuk kelebek almari stok brg2 office.. me konfius..?? gula simpan situ meh..?? tp dlm ati je. pasal dok konfius pasal gula kena isi bborang bagai.. office nak buat iso ke pasal brg gitu..?? mana gue tau..??

adik kerani : takde la kak.. isi borang nnt kami beli ye..
me : ye lah.. ooppss.. minta sikit la gula korang boleh.. akak nak buat air nih.. ngantuk..
adik kerani : nak gula sikit.. minta ngan fidah la..   **Fidah is admin my department.. hhheee
me : tmpt dia dah habis la.. tu yg akak naik minta nih..

bdk kerani tuh buat muka blur dan tanya blk..

kerani : akak nak gula ke nak ruler..??
me : brp kali akak ulang... gula la syg.. nak buat air... hhhhaaa..
adik kerani : oooo... ckp biar terang... xyah isi borang... kih..kih... gula mana isi borang kak..
me : aik.. byk kali ulang 'gula' pun akak salah lagi... hhhiii..
adik kerani : hhhhaaa... buat lawak ari nih...



buat pekat2 utk cerahkan mata tp nnt susah nak lawas membuang... hhhhaaaa




Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


Sampai jumpa lagi...



****************************

3 comments:

Aidah said...

Macam tu lah kalau ngantuk. Kalau kena kat orang baran, mahu bergaduh tu. Hihihi.

mama maman said...

@kak aidah : biasa arr.. mata ngantuk.. tinga pun sama2 nak dodo.. hhhaaaa...

PatinPasta said...

Salam kenal,
Saya dok baca entry Mama(panggil Mama ye?) dari satu entry ke satu entry, macam ketagih lak. Hehe!

Tak tahan gelak dengan entry ni. Haha! Kalo saya jadi Mama pon mesti saya kompius, pehal gula pon nak isi borang.

Keep on writing ye, suka baca. Cumil!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...