Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, December 2, 2011

Bila sudah tak lagi jelita.. | Banyak komplen eks..;p




Salam...

Kisah nih masa mama dok gedik try tudung baru... hhheee... Hubby lak jadi tukang photographer.. Binik ngan anak dok jadi model...^_^

maman cekci...:)

ni la tudung ariani tuh..:)

kan bolat tuh... hhheee...


Laki: Gemuknya kau ma skrg..

Binik: Dulu masa kurus.. semua org dok kata..'yana.. mu keno make banyok.. gemuk sikit.. kurus tak comel la..' skrg.. laki lak cakap gemuk huduh... geram wei..

Laki: Papa suka kau kurus ma.. br comel.. ni gak gemuk bulat muka2.. kureng sikit arrr...

Binik benggang...

Binik: ala cam la awk tuh kurus cumil, slim.. gemuk gak..

Laki: Aku laki... tak kisah... ensem apa.. ramai dok giler nih.. [ngan sengih tak sudah.. perasan nyer laki sapa la nih]

Perasan sungguh... takleh blah kannn...

cuba tengok nih..




sapa lagi bulat eks... hhhhaaa...:)



**sweet xkami..

T_____T





Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)

Sampai jumpa lagi...


****************************

11 comments:

Citarasa Rinduan said...

wah...

dua2 sangat sepadan..
first time tengok rupa papa maman..

comellah tudung tu..

insan_marhaen said...

bulat tak ada penyakit takpa. kawan IM, kurus tapi hari-hari kena makan ubat darh tinggi!

Arena said...

Salam kenal, hahahha sabo jelah

maya amir said...

hehehe..kurus, gemuk x jadik hal..janji sihat... tak gemuklaa awak yana..

eh yana..ari tu kite nak reply komen awak kat gmbr lama masa zaman uni..kite rase kite tak sama uni dear.. kite kat uum..awak study mana ye dulu?

ariana said...

alah..kdg para suami ni tak maksud kan apa yg mereka kata..atau mulut kata lain, tp dlm hati lain..sbnrnya kot mana pun bini dia tetap comey je dihati dia kan..:)

mama maman said...

Ayu: mekasih...:)

tdg murah je ayu.. beli kat pasar malam je nih..:)

mama maman said...

im: alhamdulillah kami nih sihat setakat ini.. minta2 kwn im akan rajin2 makan ubat... moga sihat hendaknya..

mama maman said...

Arena: salam kenal..:)

biasa la kami nih.. gurau senda laki bini.. laki kutuk bini.. bini kutuk laki.. hhhaaa

mama maman said...

maya: sy gemuk tau maya.. hhheee..

psl belajar tuh.. mmg salah org la syg.. sori sgt.. sy dulu kat itm penang dan perlis.. dekat2 dah tuh kannn.. mungkin terlihat kat mana2 kot..:)

mama maman said...

ariana: biasa la kann.. dah kawin nih susah benor nak puji bini sendiri eks.. kih..kih... sabor je la..:)

Bitt (double IS) said...

huhuhuhuhu lawak mesra namanya tuhhh ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...