Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, April 9, 2012

Jom pakat2 menbelek retis kome..^_*

Salam..^_^

Korang sure tau kannn.. Anugerah Bintang Popular Berita Harian (Abpbh) 2011 malam nih.. yeahaaa.. #cam mama lak yg dicalunkan ...**Pitam..

Korang sokong sapa..??? mama..??? sure la sokong ziana zain.. hahaha.. tu je mama minat.. kah..kah.. Tapi rasa2nya cam Aaron Aziz menang la malam nih... kannn.. ramai yg dok jangka.. tp tak tau la.. rezeki siapa ye.. hehehe...

kalu neolofa menang pun apa salahnyer kannn...


Syok kann kalu dpt sama2 merasai suasana sejuk kat atas kota keriangan sana.. hhhuuu.. takdo yg nak bawa la.. #mcm ada yg sanggup nak kasi mama lepak2 tempat2 camgitu kannn... hahaha

Tengok kat tv pun ok. Jangan lupa pastikan siap sedia ye kul 9mlm ditv3. solat isyak siap2.. kalu tertidur pun dah senang.. hahaha..



~Hiburan sesekali apa salahnyer kannnn... tp selalunya jarang dpt tgk smpi habis.. selalunya terlelap awal.. hahaha~




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... 

muah... muah.. ;) 


 ****************************

17 comments:

PinKy MoMMa said...

mari kite tengok saper yang kenaaaa..hehhe..tapi mata dah berat la hukhukhuk

mama maman aka yana said...

aduh.. sama la.. nih pun standby dah solat siap2.. kalu terlelap pun dah setel.. cam biasa la kannn..

che mid said...

tengah tengok azura shahira mengaruk... gilo ha ha

Myra Jay said...

Tahniah pada yang menang terutama Aaron Aziz ;D

noor said...

tak sangka neelofa xmng sbb dia glemer huhuhuhu

msredcheesecake said...

Fizz fairuz paling tekejut.... Hheee....

Hanis Azla said...

tgk juga malam tadi.. suka bila aaron aziz menang..

Kakzakie said...

Aaron Aziz ok juga apa... kakak tapi memang tak pandai nak komen...

Aju Mohit said...

Suke Aaron menang!!! Kikiki

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

saya pun selalu terlelap depan tv..tak tengok habis pun..

insan_marhaen said...

Arghhh.... IM tak pernah kisah anugerah sebegini. Sori...

Iena Eliena said...

yeay Aaron menang:)
muke fizz fairuz paling terkejut..

Qaseeh Tolia said...

Langsung tak minat.. anyway Maman dah dpt SAMSUNG ke?? Mama blikan yg mainan jer...

mama maman aka yana said...

Ziana>> tak beli pun.. cam rasa banyak buruk dr baik je beli benda tuh.. mainan dah berlambak2 tah la bdk2 skrg kann..

maya amir said...

tak tengok pun.. aaron aziz ye paling fofular..ok tak minat..skipppp..hehehe

Bui Junaidi said...

BUI TENGOK SAMPAI HABIS
MMG BEST SBB YG BUI JANGKAKAN TELAH MENANG..HEHE

ieda said...

akhirnyaaa aaron jugak yg menang ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...