Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, April 13, 2012

Lawak nak minta pelempang...

-KERJA RUMAH-


Seorang guru sedang bertanyakan kepada seorang anak muridnya.

GURU: Ali, mengapa awak tidak membuat kerja rumah yang cikgu beri ?

ALI: Emak saya beritahu saya supaya tidak buat kerja rumah

GURU: Mengapa emak awak berkata begitu ?

ALI: Kerana semua kerja rumah emak saya yang buat.






*pic google.



~Kelakar je.. jgn maman buat lawak camtu kat cikgu dia dah la.. hahaha.. ~




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************


3 comments:

Kakzakie said...

Kena sebut kerja sekolah pulaklah Yana lepas nie...:)

PinKy MoMMa said...

hahahaha kalau abg long pulak slalu cakap camni..mama, bukan kerja umah la ma, homeworks..

apa daaaa anakku...

msredcheesecake said...

Kene lempang jugak budak ni nanti... Hheee...

Masa sekolah dulu tak tepikiir nak jawab camni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...