Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, April 6, 2012

Hijab,Niqab,Tchador dan Burqa,pilih dan pakai.




sumber: email.


~Pilihan ada ditangan kita... pilih je.. :) ~




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... 

muah... muah.. ;) 


 ****************************



4 comments:

wahida said...

sis boleh buat tak mcm saya ajar tu? huhu...

mama maman aka yana said...

wahida..>> byk kali try br jadi.. hehehe.. tq dear..:)

Bella Zakaria said...

begitu cantik jika seorg wanita apabila menyarungkan pakaian mcm kat atas nie kan mama yana ? hehe insyaallah satu hari nanti ;D

Liza Razak said...

buat masa ni saya masih dgn hijab..maybe masa akan datang terbuka hati pakai niqab pulak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...