Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, April 19, 2012

Tukar kereta..?? Preve..??

Salam..^_^

Dalam minggu nih banyak betul email dr teman2 mama tentang keta Preve nih. Nak goda ai tukar keta la tuh.. kannnn. Banyak duit mama bergodang2 kannnnn. amin. hehehe.



menarik putih nih kannn

merah menyala nih pun cun.. awww









*pic from email*


Mama nih takleh lagi tukar keta.. masih kelam-kelibut lagi. kawan2 yg dah stabil tuh boleh la sambar satu. cun la bawa balik kampung raya nanti. kannn.



 
~Seronok tgk kawan diam2 tukar je kereta baru eks.. untung la... ;) ~





Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************


10 comments:

Cik Anis Nisa said...

cantik yg wane putih tu.. :)

sW33tdARLiNG said...

mmg menawan preve ni. katanya bakal dapat 5 bintang dari pengiktirafan antarabangsa

pena rozie said...

Cantik tapi malas la bab2 tukar kete lagi...

Hanis Azla said...

takpe2.. kita pakat2 tgk org tukar baru..

syiela said...

sangat berkenan dengan merah tu :)

salam kenal

siti murni said...

boleh tahan jugak preve ni kan...tapi tang nama tu je yang tak berapa kebangsaan sikit..hehe..

terlambat sudah nak tukar keta baru...keta yg sekarang pun baru nak masuk tahun ke2...hmmm..tumpang kawan2 aje lah...:)

::CIK LYNN:: said...

uish..cntik...nmpk elegan...

Cik Nur said...

perggh..mmg tergoda lah..!
tapi nur xminat auto..huhuh

Nurul Akmal said...

Cantik & smart.. ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

cantik memang cantik..
tapi tak tahu la..hehehe.. ;)
jaga2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...