Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, October 4, 2011

Kami yg Poyo

السلام عليکم

Sekarang mama bzz sungguh..duniawi sungguh kan.. ahaks..
kununnya tak sempat nak taip jalan cite..

Ala.. jom layan pic mama yg merendek hari ahad lepas.. hhheee


Entry berkaitan ngan entry SINI...

apa yg paling obvious disini ialah.. gegirl teramat demuk ar... hhhhiiii


Pengarang hati mama..

Pengarang jantung mama nih kununnya nak naik roller coster tuh.. papa dan mama lak tak kuasa nak layan.. kami lepak dan bagi dia tgk dulu.. bila dia tgk org naik dan roller coaster tuh pusing.. dan2 taknak.. tu yg malas nak layan tuh.. hati kecik je maman nih.. hhhaaa..

dia berkenan ngan lampu yg warna warni tuh je....



Smile ;)




****************************


4 comments:

che mid said...

Alhamdulillah, suka tengok gambar famili hepi-hepi macam ni..

mama maman said...

Che Mid: alhamdulillah.. mungkin sebab SABAR itu ada... DUGAAN mcm2 kak.. kita nih cuba sedaya upaya pertahankan jodoh nih...:)

miloais said...

perghhhh! jalan2 and lepak2... best banget!
rugi lah tak naik roller coster...
iols dulu suka banget naik mende alah ni... la ni tak bleh dahhhh!

mama maman said...

miloais: besh banget!!! hhheee
maman arr penakut.. susah lak karang naik2 meraung kat atas tuh.. wat malu company je.. hhhee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...