Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, October 19, 2011

Fashionista | cun tp berani ke pakai..??

















sumber: email.

**lawa jika ditengok dr jauh.. tp bila diperhatikan.. cuba teka apa bahan designer guna..??


Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)

Please do come again ;)


****************************

12 comments:

wan habibah said...

hahahaha.... bg free pon tak nak pakai

miloais said...

depa guna kondom tu...
geli lah nak pakai

Kakzakie said...

Itu koncom reject ke apa. Membazir betul

mama maman said...

Wan habibah : free pun taknak..?? hheee.. sama arr..:)

mama maman said...

miloais: pelik2 kan depa nih...

mama maman said...

kakzakie: xsure lak yg dah guna ke belum.. tp rasanya yg baru nih.. takde keja nak cr yg org dah pakai kan.. mmg menbazir.. hhhiii

Mrs Lurve said...

memg cantik, tp gelilah nk pkai huhuhu

che mid said...

Habeh tu, kalau suma kondom tu dah buat baju, orang lain nak 'pakai' apa? Sape berani jawab?

mama maman said...

Mrs Lurve : rekaan menarik cuma bahan dia je kureng menarik kannn..:)

mama maman said...

che mid: ni nak jawab... 'doh ore jate jah boleh paka gotu, ore tino pun boleh paka jugok..' hhhaaa.. faham tak..?? kih..kih..

Cik Tetra said...

kemain lagi baju2 tu..hihi..aneh2 la..mmg x nak pakai punye.. :D

mama maman said...

cik tetra: nih semua nak mengabiskan duit mrk2 yg banyak je nih... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...