Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, October 17, 2011

Anak cina kena langgar


**Maman tgk video nih... dan2 kami ckp.. 

Mama : 'kalu jalan sorang2 camtu la, tgk org taknak tolong pun..'

Maman jawab 'sian dia ma.. nape org tak tolong..??'

Mama : 'sebab kemanusiaan mrk dah hilang man'

Remark: kisah bersangkutan ngan entry INI dan INI. Moga2 maman faham maksub kami. Kami hanya mau terbaik utk dirinya.. Kami sendiri tak suka marah2.. marah2 nih buat kami ilang awet muda je... hhhiiii


Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;) 


Please do come again ;)


****************************




9 comments:

ahkakbatik said...

terkedu kaktek tengok....
heartless nya org cina!

mama maman said...

Ahkakbatik: sian kan... cam tak nmpk je.. kalu kena kat kita tak tau la nak kata apa...

nur said...

memang panass cerita ni kan..
lagi satu yg budak kelar perut baby tu..
nilai kemanusiaan.. tiada lagi!

kakchik@ella said...

1 ofis cerita psl ni harini. Heran dn terkejut dgn sikap manusia2 yg wat tak tau jer.

miloais said...

iols tengok pagi tadi youtube ni

sedih dan ngeri

heran dengan manusia yg hanya lalu lalang tak peduli tu..
manusia jenis apa tu????

mama maman said...

Nur: gerun kan.. kemanusiaan semakin ilang..:(

mama maman said...

kakcik@ella : masing2 ckp tak tergamak tgk.. sian ngan bdk tuh

mama maman said...

miloais: manusia skrg dah ilang dah sifat kemanusiaan.. lebih pentingkan diri sendiri je..

ariana said...

oh...yg keluar dlm berita smlm ni..sian nya tgk..apa nk jadi ngan dunia hari ni..:((

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...