Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, October 10, 2011

Kenangan silam | surat cinta

السلام عليکم


Klik kat pic utk tumbesaran.

sumber: email.


Ps: Entah ada lagi ke surat cintan mama kat pakwe mama dulo2.?? hhhaaaa...
Sure kelakar eks...


Please do come again ;)

****************************



10 comments:

maya amir said...

hehe..zaman2 tulis surat.. skang sume email/sms etc:)

mama maman said...

maya: mmg dah jd kenangan dah kan..:)

eelobor said...

kelakar....

mama maman said...

eelobor: mmg kelakar..hhiii

Nieza said...

saya tak sempat pun lalui zaman tulis surat cinta masa bercinta dulu semua email dan sms jer...tapi menarik juga kalau ada simpan buat kenangan kan:)

lilydamia said...

lucu ! lucu ! sangat menyayat hati...budak2 sekarang SMS aje, kalau dibuat jadi surat mau tak sebeban !

che mid said...

ada bubuh bedak amami tak?

mama maman said...

Nieza: seronok tau time dpt surat cintan dolo2 berulang2 baca.. hhheee.. kalah la baca buku sekolah.. kih..kih..

mama maman said...

Lilydamia: gamaknya time tulis tuh, jiwa ngah stress.. nak luah perasaan takde tapis2 dah tuh.. kih..kih...

mama maman said...

che mid: bedak...?? sure la ada.. kih..kih... tak pun sembur minyak wangi murah.. janji wangi.. kih..kih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...