Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, October 13, 2011

Moral of story

Buat2 menghilangkan mengantuk...

Seorang pemuda telah melalui satu kebun yang penuh dengan sayur-sayuran yang subur...
Pemuda tersebut telah bertanya pekebun yang sedang berkerja
Pemuda : "Pakcik..apa langkah-langkah pakcik untuk mejadikan kebun sayur pakcik ini sungguh subur sekali...?"
Pekebun : "Oh...pakcik tidak langkah-langkah untuk menyuburkan sayur-sayuran pakcik ni cuma pakcik berjalan tepi sayur-sayur ni saja.." 
Pemuda : Oh...*&^%$$#
Moral of story : kalau nak bertanya biar lah jelas sikit...
_____________________________________________________________________________________________________________
Dua orang wanita sedang berbual masalah suami masing-masing di meja makan di sebuah restoran...
Wanita 1. "Kau tau masa baru-baru kawin suami I masa menunggu pun dah keras..."Sekarang ni lamanya menunggu untuk keras.."
Wanita 2. "ha..ha.."suami I lain pulak masa mula-mula  kawin tak payah tunggu dah keras..sekarang ni susahnya aku sentiasa keras...
Moral of story : jgn kawin lelaki yang terlalu amat muda.... 
___________________________________________________________________________________________________________________
Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut. Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas minuman. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.
"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.
"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.
Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.
"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.
Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.
"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.
"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.
Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.
"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.
"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.
Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.
 : Awas..!! jangan kentut depan gay.... 
_________________________________________________________________________________________________________________________
Seorang wanita sedang berjalan di pasar raya dan telah ternampak iklan satu barang yang di jual di rak pasa raya tersebut..
"Jika barang ini rosak boleh dikembalikan semula tanpa bayaran apa-apa"...
"Setiap belian barang yang di telah buka pihak kami tidak akan bertanggunjawab untuk segala kerosakan"....
Wanita : " budu punya kilang".........#@*&%..
Moral of story : jangan terlalu emosional belilah barang lain.... 



sumber: email.
Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


****************************








 

8 comments:

Cik Tetra said...

hahaha..lawak laa..tp ade pengajaran.. :)

wan habibah said...

kawin lelaki tua blh? hihihi

mama maman said...

Cik tetra : ambik pengajaran tau.. kih..kih

mama maman said...

wan : laki tua2 cepat jd miss j lak karang..:)

ajumohit said...

hehehe klaka je citer2 ni...ada mesej takpe hihihi

mama maman said...

aju: mmg ada mesej kann... kannn..:)

maya amir said...

hahah.. menghiburkan hati:)

mama maman said...

Maya: buat pengubat mengantuk..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...