Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, January 9, 2013

Anak Panah tak Bermata


Slm..

Pagi nih hati berdebar2.. Tinggalkan maman ngan atuk arini.. Wan gi ke bandung.. shopping la tu kannn..

Bukan mama pentingkan diri.. Tp mama merasakan kerja pun satu benda yg mama takleh buat enteng gak.. Rezeki mama nih.. Nak taknak kena jugak jaga periuk nasi sendiri..

Setiap org ada masalah sendiri dan setiap masalah cuba diselesaikan dengan cara paling bijak.
Bagi setengah org mmg senang tuding jari dan boleh mengejek2 kununnya mama tiadanya sifat keibuan dlm diri jika masalah berbangkit tentang anak. Tak semua aib harus dibuka.. Kan bagus aku tutup aib kau dan kau tutup aib aku.. sama2 baiki diri.. Kann bagus.


Ahhh... Emo dipagi hari.. huhu.. sodah. tutup buku.. cite tentang makanan lebih enak.. yeehaaa..







karipap yg dibelanja oleh kawan office.. dappp..
rezeki nih.. :)


Pada mula ingatkan tak habis.. almaklum la besar dari size biasa kita beli tuh.. selebar tapak tangan tuh.. tgk2 disebabkan emo tak hape hape tah.. habis.. kikiki.. apa la kannnnn

Camner la pembesaran tak terhenti.. stress jew makan.. kikikiki




****************************


pagi nih bersms ngan org yg memahami me.. rasa lega sikit.. me sekadar mencari tmpt utk melepaskan lelah perasaan.. insyaallah me redha dan cuba perbaiki diri.. lepas nih tawakal jew pada Ilahi.. ye la.. pada dia jew la kita mampu berserah.. insyaallah mama cuba buat terbaik utk kehidupan mendatang..

dugaan datang tanpa ada anak panah kann.. diam2 menusuk ke jantung.. eh..

anak panah la tuh kann.. anak panah kuar dari mulut2 insan yg ada standard.

bye.


8 comments:

bujal X said...

abah saya cakap~masalah bukan untuk diratap~pergi hadap~he~~

karipap tu kat tempat saya rm2.50 sebiji~~

mama maman aka yana said...

bujal X..>> kann.. dok layan org bercakap smpi sudah kerja kita tak selesai.. kann..

boleh tahan jugak rege dia eks.. hehehe

Mrs Lurve said...

lagi bisa dr kena tusukan pedang tue..

mama maman aka yana said...

mrs lurve..>> tu la kann.. nak2 kita nih perem.. sensitif tau.. :)

Mrs Ariena said...

hihii...sabar ye mama yana..

diana said...

karipap kalau intinya keledek saya paling tak suka..rasa nak buang je..kalau inti kentang saya suka.ada dging sikit..wah!!menjerit2 smbil makan..hahahah

Kesuma Angsana said...

moga semuanye ok ye

nor laila said...

as salam singgah sini .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...