Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, January 22, 2013

Jangan Guna Salam - Heliza Helmi

Assalamualaikum...






sumber: SINI

Banyak lagi tak tau.. insyaallah sama2 berubah kan kawan2..  :)




5 comments:

Rai Ourkizuna said...

benda ni propaganda je.. banyak ustaz da jawab benda ni..salam pun boleh je gunakan..

mama maman aka yana said...

la yer ke.. sebab mama kan selalu dok guna 'salam' tuh yg terpanggil nak betulkan diri.. tq rai..:)

Kakzakie said...

Dah diperbetulkan isu ini kan lama dulu... sama juga ejaan insya-allah ada kata tak boleh tapi dah diperbetulkan isu ini juga...

Kesuma Angsana said...

isu2 ni dah byk diperkata dn dah diperbetulkan jua sebelum ini

diana said...

dah lama dah baca pasal ni..banyak ustaz2 dah ulas pasal ni..cer google.heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...