Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, July 7, 2011

7778

السلام عليکم

Kawan2 dah sarapan..?? kita baru sudah.. breakfast sambil2 buat keja... hhhaaa.. kami kat sini takde pantry ok... so takleh nak bergosip lebih arr... tp gosip gak.. hhhaaaa...

Ramai yg meneka... ramai yg meramal.... ada yg minta dijelaskan..

Bila mama suruh teka.. terus diam... hhhaaaa... dan pageview blog mamayana terus jatuh berdesup... hhhaaa... sapa suruh main teka-teki.. org sekarang nak cepat dah... takde masa nak berbasa-basi eks...hhhheeee...

Ok la ai cite ok.. hhheee... sebenarnya banyak memori ngan no tuh... salah satunya ialah pada 7/7/77
merupakan tarikh keramat Tok Ma dan Tok Abah [ibubapa mama yana] bernikah dan penyatuan dua hati mereka maka lahir la mama yana yg cumil nih pd tahun 78.. hhhaaaa.. makanya kawan2 pun tahu juga yg umur sebenar mama sekarang kan.. hhhhaaa... not to old arrr...

So mama suka la ngan gabungan no 7778. Kalu ada selain itu pun mama takleh la nak cite... biarkan rahsia... hhheee..

budak nih pun wujud bila wujudnya mama kan....^_^



Ps: Rindu kat Tok Ma dan Tok Bah... hhhuuu.. agak2 la kan.. mrk sambut ke aniversary mereka ari nih.. dah ke berapa eks..??? hhheeee...








9 comments:

NM02 said...

lorrr.... kita sebaya lar..

mak pak kita pun kawen tahun yang sama...

kebetulan kan...

hajar said...

happy b/day mama yana.. smg pjg umur murah rezeki, bahagia dunia & akhirat...

mama maman said...

NM02: sebaya eks... hhheee... ramai kot yg kawin pd tarikh tuh.. maklum la no lawa kann...:)

Hajar: bukan berday mama tau.. aniversary PAMA je.. hhheee..

fazilzura said...

happy besday ye sis...

* samo besday dgn adik ke 3 zr ..

zaidah said...

happy aniversary to tok ma n tok bah....

mama maman said...

Fazilzura: aniversary tok ma dan tok bah yg ke 34 thn... berday mama dah lepas dah.. hhheee..

Zaidah: mekasih on bhalf diorg...:)

ajumohit said...

Epi anniversary auntie uncle, kita tak sebaya kak... Hehe muda lagi kak....

maya amir said...

ingat nak wish happy bday..rupenye anniversary parents..hehehe..

eelobor said...

ce citer...ce citer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...