Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, July 18, 2011

Malam minggu yg FRUST

السلام عليکم

Malam minggu papa layankan kami yg buhsan nih.... maklum la mama dia ngah FRUST ....  hhheeeee

Tgk bunga api kat putrajaya.





sapa la kat depan tuh..:))





Pic tak elok sgt pun maklum la guna kamera tipon je...


Maman dah kali ke tiga tengok bunga api nih, mama tak larat nak ikut diorg, kena jalan jauh kalu nak tgk dari dekat... kali nih pun kami berhenti tepi jalan je... jadi la kan...^_^ 





9 comments:

Citarasa Rinduan said...

okeylah yana..
ada gak simpan utk kenangan dan syer kat kami

frust apa tu yana?

mama maman said...

AYU: frust tak dpt blk kg... hhhuuu.. [childish nyer kan..]

miloais said...

dapat gak pegi
iols plak tersilap fakta
ingat sampai hujung bulan
so plan nak pegi next week!
uwaaaaaaaaaaa!~

mama maman said...

miloais: rugi la noks... kami dpt gak la layan wlpun sekejap.. hhheee...

eelobor said...

wah...best nyer dapat bawa anak tgk bunga api tuh.... mesti seronok maman

ariana's said...

Cantiknya bunga api..budak2 tentu suka..kita ni terpaksa layannn je lah kan..:)

maya amir said...

ade festival ape2 ke derang main bunga api ni? jgn frust..ade hikmah kalau ape yg kite plan tu tak menjadik:)

mama maman said...

Ariana: mmg suka la budak2 hhheee... layan kan je psl dekat je dr umah...:)

mama maman said...

Maya: ada fiesta Floria skrg, blh mlm lak keta berhias dan bunga api....

mmg frust gak psl dah rindu ngan famili, tp takpe la sabar eks...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...