Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, July 14, 2011

Tindakan sebegini wajarkah...???

السلام عليکم

Wanita anggap potong kemaluan suami wajar















Catherine Becker buang alat kelamin dalam tong sampah


LOS ANGELES: Seorang wanita California bertindak memotong kemaluan suaminya kerana percaya mangsa patut mendapat balasan itu ketika mereka dalam proses untuk bercerai.

Catherine Becker, 48, membuat panggilan 911 selepas kejadian kemudian ditahan polis. Dia didapati memasukkan ubat khayal dalam makanan suaminya terlebih dulu sebelum bertindak seterusnya, kata polis semalam.

Dia menghubungi pihak berkuasa selepas membuang kemaluan itu dalam tong sampah, kata jurucakap polis, Jeff Nightengale.

“Pasukan perubatan yang tiba, menemui mangsa terikat pada katil dan berlumuran darah pada bahagian kemaluannya. Isterinya memasukkan sejenis racun atau ubat yang tidak diketahui dalam makanan lelaki itu untuk membuatkan suaminya mengantuk.

“Dia mengikat tangan mangsa di katil dan sebaik bangun wanita berkenaan memotong kemaluannya dengan sebilah pisau,” kata Nightengale mengenai kes di Garden Grove, tenggara Los Angeles.

Sebahagian alat kelamin berkenan ditemui dan dibawa ke hospital tetapi tidak diketahui sama ada doktor dapat menyambungkannya semula.
Selepas tiba di tempat kejadian, polis melepaskan ikatan lelaki itu dan merampas tali serta pisau dapur sepanjang 10 inci (24 sentimeter) sebagai bukti.

“Siasatan awal menunjukkan bahawa mereka berkahwin dan sedang dalam proses perceraian. Suspek memasak makan malam untuk mangsa. Suaminya memberitahu detektif bahawa dia percaya makanan itu terasa lain.

“Mangsa kemudian tertidur dan apabila bangun mendapati dirinya diikat di katil dengan isterinya menanggalkan pakaiannya sebelum memegang kemaluan dan memotongnya,” kata Nightengale.

Wanita terbabit juga ditahan kerana melakukan keganasan teruk, mengurung mangsa dan mendera pasangannya kemudian dibebaskan dengan jaminan AS$1 juta (RM3 juta).

Lelaki terbabit, yang namanya tidak disiarkan, menjalani pembedahan kecemasan dan masih dalam keadaan serius.

Insiden itu mengingatkan semula kes John Wayne Bobbitt pada 1933 yang dipotong kemaluannya dalam kejadian yang hampir sama. – AFP


Ps: adakah sebab musabah kerana Wanita Cantik..???
Bagi mama... rasanya tak berani nak buat gitu... tp kalu dah amarah menguasai diri... siapa tau kan...







♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

6 comments:

Kakzakie said...

Bila sifat marah menguasai jiwa. Akal mengikut perintah tanpa rasa belas lagi.

p/s: mama maman rasa lelaki itu boleh terus hidup seperti biasa tak? Hm... kesian kan.

mama maman said...

kakzakie: tak sure arr.. tp kalu dah ptg dan smbg blk pun.. blm tentu cam ori kan... hheee... sian kan..

ajumohit said...

ihshhh ngerinya lah...klau dh marah tu mmg hilang pertimbangan diri kan

wahida said...

ish, mmg tak patut..walaupun marah ngan bekas suami, jgn la sampai mcm ni sekali....huhu...

zaidah said...

pompuan tu ade masalah mental ker...

mommyYen said...

huh..dashat tul pompuan ni..!ada masalah mental kot..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...