Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, July 21, 2011

Spontaneous Thursday: Roti Bakar

السلام عليکم


'Kalu ada roti bakar skrg beshnyer la.... '

Itu yg terdetik diminda. Kala sibuk ngan tugasan2 yg tak mampu nak ampu dah.. teringin nak menjamah roti bakar... lagi hitam hangit lagi sedap...

Tapi hanya sekadar diminda je la.. skrg apa pun takde.. yg ada hanya la memo keja yg berderet.. kena siap sebelum raya... dan borang cuti pun mama dah isi dah.. hanya tunggu nak hantar kat bos utk approved je.. ahaks..



Ps: bukan senang nak senang eks...^_^











♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

9 comments:

kakcik said...

Memang bukan senang nak senang, tapi tidak susah untuk susah!

Kakzakie said...

Kerja dulu. Lepas puasa baru Raya...:)

miloais said...

roti bakar kawen + teh tarik
perghhhhhhhhh!~ sedap banget rasanya

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

susah senang kita sendiri yg tanggung...

mama maman said...

Kakcik: betul tuh.. setuju sgt..

mama maman said...

kazakie: kami nih cam robot je kak.. dah ada dah keja menanti lepas raya.. hhheee..

mama maman said...

miloais: teh tarik eks... hhhuuu.. dapnya kan...

mama maman said...

BSB: sebagai manusia yg waras, tetap harus tabah menghadapi segala ombak dugaan... hhhuuu...

mama maman said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...