Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, July 18, 2011

Penawar Duka Mama

السلام عليکم


Banyak benda nak ceritera kat blog hari nih.. tp yg paling banyak ialah sakit kepala...

Puasa hari nih... dan masalah mama ialah.. sakit kepala... awal2 pagi dah berdenyut2... plus ngan hal2 pejabat yg kadang boleh buat mama nak menjerit stress... buhsan sungguh... cukup lama rasanya tak rasa enjoy bekerja... yg banyaknya stress... buhsan..

Stress... stress... mama belek pic nih.... tergelak pulak.... Nak tengok... Ni mama tepek kat sini...




Budak ceksi yg kena paksa buat keja sekolah.... apa2 pun botol susu dijadikan teman setia...

Nampak tak tali ukur mama..??? dia dok heret kehulu kehilir... hhhuuuu...












♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

4 comments:

NM02 said...

kite lagi dua hari nak kena ganti ni. huhuhu... skang bendera jepun tgh naik, tggu habis ni pastu terus ganti. huhu... bahang ramadhan mcm dah mari je ni

mama maman said...

kita masalah sakit kepala nih je selalu buat buka posa awl... hhhuuu.. pening2x...:)

miloais said...

buat keja sekolah pakai tali ukur ke????

nokkk... iols kalo bulan puasa or masa berpuasa - bab sakit kepala ni yg tak boleh nak tahan...! tensen dan seksa rasanya!

mama maman said...

miloais: dia suka main benda tuh.. macam2 maman nih kan..:)

PS: still bertahan nih.. hhhuuu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...