Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, July 6, 2011

Bila Dah Pandai...

السلام عليکم

Maman dah pandai pau org... hhhuuu..
Buya dia [sil mama] jd mangsa...
Balik senyum2...
Bila tanya apa benda kat tangan...
terus ckp benda kecik je ma... aduh hai...






Geram pipi... gigit sikit boleh...^_^



7 comments:

Kakzakie said...

Maman sayang... auntie tahu mama tu cakap je macam tu... bila mamam main dgn papa mesti dia ikut juga kan.... auntie tahu:)

mama maman said...

hhhaaa... kantoi dah... hhheee..

wahida said...

auntie pun nak tumpang geget pipi tu..bole??

mama maman said...

Wahida: geget pipi itam tuh... hhhaaa....

sejak dah besar nih... maman dah tak kasi dah kita cium dia... malu konon....hhhaaa..

maya amir said...

alaa sesekali laa mama;p

mama maman said...

Maya: nnt akan double kali punya... hhheee..

byk dah dok beli..nnt dia buang merata2 je nnt.. tgk la.. for sure punya.. hhheee..

**anak org yg miskin mungkin tak pernah merasa apa nikmatnya permainan camni kan..???

eelobor said...

huhuhu....cubit pipi etek eh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...