Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, November 5, 2012

Bagus sgt.. Ter 'advance' lak.. Haru sungguh


Slm

Kita nih kalut bak umpama kucing nak beranak.. (Apakah kena perumpamaan itu..??)
Rupanya silap tarikh.. Ter'advance' seminggu uols.. Huhuhu

perancangan kunun.. boleh repeat the same entry for next week.. hehehe..

Apakah tahap kelupaan yg sudah dewa kini..??

Nih penat2 nih kalu papa bawa mama dinner mkn fish n chip pun sodap nih.. ;)

So bila sudah tersedar dr khayalan melampau tuh.. ai duduk mengadap manik smpi takmo kuar2 dah..
tak jadi dah idam2kan hidangan fnc lg dah.. baik ai masak bodo2 jew la.. janji kenyang sudah.. hahaha.. dan smpikan papa ajak mama gi cuci mata kat jualan gudang al-ikhsan pun mama tak kuasa nak layan.. lgpun malas la nak bersesak2 lagipun pastinya banyak barangan pun utk kaum lelaki jew kannn.. tak kuasa mak tau.. hehehe

so papa gi dating ngan teruna idaman melaya ai jew... :p

cantik gak pilihan maman nih.. hehehe..

So bila anak dah berkenan diceritakan si bapa pun tergian sekali.. dia beli sama2 sepensen ngan anak.. dan bila mama tgk kasut2 itu.. mama sentap sebab papa tak beli sepensen utk mama.. rasa diri dipinggiri tau.. huwa-huwa-huwa.. sedih tau.. huhuhuk...

akan tertapi.. diumumkan.. siap sudah..

tinggal nak touch-up jew sikit2 lg.. huhu..
alhamdulillah

Rasa lega dihati.. dan papa pun faham jika selagi tak siap baju tuh.. selagi tuh la mama berkurung dalam rumah.. hahaha..
tu la org kata.. bila kita berkehendak kan sesuatu benda.. kita akan usahakan sedaya yg mungkin utk mendapatkannya.. like me.. siapkan baju org.. hahaha

;)




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************

1 comment:

maya amir said...

cantiknya yana.. serious cantik.. ni baju kurung eh .. dahlah kaler purple tu cantik:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...