Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, November 26, 2012

Puji Memuji ada Motif.. Percaya jangan..!!!!

Salam...

Hari nih isnin yg perlukan kekuatan.. sebab malas sgt.. hahaha..

Beshkan kalu boleh rehat lama2.. kiki.. tp tuh la kann.. rezeki tuh tak dtg bergolek2 kat kaki kita.. kena usaha.. hehe.. nak beramal ibadah pun pakai duit kann..

Ni nak share gambar kami ngan pengantin baru.. teman sepejabat papa.. :p





bila maman tgk pic nih.. dia ckp.. 'mama lagi cun dr pengantin'.. oh sori naik lori pengantin.. mama dengar tuh dah terbang dah.. perasan eks.. hahaha..

pastu maman sambung lagi.. 'papa tak ensem langsung kat pic tuh.. mama jew cun..' hahaha.. #apakah motif..??

sebenarnya motif maman adalah.. dia nak minta main tablet mama.. hahaha.. so puji memuji adalah wajib gitu... kikiki.. #budak2 sekarang kannnnnn.. mace-mace..

puji menlangit pun tak dapet la man.. hahaha  #mama nih bukan giler pujian.. sudah cukup sudah..

bila ada tab ditangan.. dia main ikut jew sapa2..

geram tau.. lepas makan terus minta tab, bila kasi dia ngan papa dia terus ilang.. tinggal mama sorang2 kat meja makan..

masa balik.. mama tanya..:-

sapa tuh man..?? awek papa ke..??

apa la mama nih.. kawan papa jew la..
mana ada awek-awek.. hish mama nih..

bagus punya kaver.. terbaik kann man.. hahaha



Jgn salah sangka lak.. ai tak jeles yer dan ai tau tuh kwn sepejabat papa.. awek dikatakan itu dah ada cik abe dah.. hehe.. saje gurau2 nak tgk jawapan maman.. kikiki





Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************

8 comments:

JaSSNaNi said...

syok gi makan kenduri ye.. gantung peyuk la hari minggu.. :D

mama maman aka yana said...

Jassnani..>> gantung peyuk sudah dr ari sabtu.. hahaha.. dok ingat sabtu kenduri.. sudahnya meraban ke alamanda cr makanan.. hahaha

NM03 said...

makan kenduri sambil gebang2 adalah seronok!

hehehe

Kesuma Angsana said...

sweet n simple sgt suka2

Zana Ariana said...

Musim kenduri dah ni..mmg sweet yg baju biru tu..pandai Maman..hihi

maya amir said...

hehehhe..pandai maman puji mama die..hehehe

mama aryan said...

oo..puji ada makna tu..bijak2

luthfi said...

Pujian tapi memang perlu lah untuk motif kita tuju

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...