Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, November 21, 2012

Nak kawin dah Apek.. moga berbahagia hendaknya




Mereka memilih tarikh keramat mereka ialah 28 Disember 2012 utk bergelar suami isteri. Katanya dpt tajaan dekat rm300,000. meriah-riah eks..

nak tau lebih lanjut.. baca SINI








Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...

muah... muah.. ;)

****************************

4 comments:

azieazah said...

Macam artis dah depa ni. Siap ada sidang akhbar.
Saya dengar tadi macam 24 Disember. Tak kisah lah, janji menikah.

diana said...

alhamdulillah..
semoga lepas ni tak de dah cerita2 tak enak tentang apek ni..

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. semoga perancangan mereka akan berjalan dengan lancar.. sepadan sgt kedua2nya..

izan mama mia said...

eloklah mereka dh nak cepat kawen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...