Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, November 21, 2012

Dia tahu malu..!!




nih pic nih snap masa balik dr kenduri kawin kat felda pasoh

cumil jew kann

takde niat nak kenakan dia ke apa.. just sebagai ibu me rasa cumil sgt.. hahaha

dia makan gula2 kenduri tp gamaknya ngantuk sgt plus dok dlm aircond plus ujan so heaven la kot

tertido ngan gula2 dlm mulut..

mama perasan terus snap pic.. snap kat kamera lumix ngan kamera phone

bila smpi umah lepak2 dia belek2 kamera lumix.. bila dia tgk pic dia tuh.. kami senyum2 la kannn

terus dia delete uols pic dia.. gamaknya bagi dia itu perkara yg amat memalukan dia

siap marah2 tanya sapa snap.. hahahha

cumil kannn..

dia tak tau ada lg kat kamera mama.. gamaknya jika dia tau sure dia delete gak

kalu delete kompom takde entry nih kannn

ada ke patut.. memalukan org.. hahaha

sesungguhnya dia tahu malu.

kikiki

cumil n sweet.


:p






~Memori terindah buat ku dan insyaallah buat dirinya jugak suatu masa nnt.. smile. ~




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...

muah... muah.. ;)

****************************

6 comments:

myfirdz said...

slm knl.. tggl jejak di sini..
done follow u. follow me back..
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

Kakzakie said...

Bila dah masuk blog dah selamat dah... besar kelak dia baca mesti ketawa.

Qaseeh Tolia said...

Itula Permata Hati Kita Mama ooii!!

suri solehah said...

hehe..abang dah besar..mesti malukan...

maya amir said...

heheh..tau malu ye die..dah besar lah tu:)

baguznet said...

terpusing-pusing kepala nak tgk gambar tu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...