Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, April 25, 2013

Alexey Belanje kita kek.... :)

Assalamualaikum...

Jgn ingat dia belanja mama sorang.. semua org ok.. sebab dia blanjer ialah.. hari ni last day keja sini.. dia akan balik ke jerman esok hari.. nnt ada la gantinya atau dia dtg balik kot.. kiki







Siapa Alexey..?? dia org rusia yg berkerja dengan company jerman.. hehe.. muda lg.. maybe ada girlfriend but not wife.. apa kau merapu la wei.. kiki

Tak pernah borak ngan dia pun sebenarnya.. jenis pemalu gak la.. lgpun takde sebab utk me nak berborak kann.. berat mulut gak ai nih.. hahaha

well.. bila last day tuh.. saje2 la ckp nak ambik pic kunun... kiki.. sebenarnya nak gi ambik kek tuh jew.. hahaha.. jahat eks.. ;p


ensem ke..?? hehehe..
bergambar harus bertiga kalu berdua nnt kena fitnah.. kiki


 :)




Cumel ooo mata dia.. hijau jernih gitu.. aduhai.. berdobar makcik.. kiki.. :)



6 comments:

Fiza Rahman said...

Wow....handsome lah ☺☺

Tihara said...

bahayo2, terpikat tengok mata diye yer, hehe..sedapnye kek tu :)

Rai Ourkizuna said...

ok. hensem! hahaha..

n O e s u h a i m i said...

kek tu mcm lazat jer...malu2 la plak..boleh tahan gak mamat rusia ni...

Mimi Azirah said...

Walaupun die ensem ttp xleh lwn kesedapan kek tuh

Amanina Sofea said...

hensemnyeee..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...