Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, April 20, 2011

Anak sapa la ni...???



السلام عليکم


Kisah nih rasanya hari sabtu atau ahad 2 minggu lepas.... lama terperam you.... hhhaaa.... pic maman yg mandi pantai tapi hanya sekadar digigi air je.... aduh... takut air rupanya maman nih... ikut sapa la nih.....

 nape la org2 nih mandi jauh2... bahaya...

sukahati korang arr.... wa layan sini je....

best kot mandi dalam tuh... nak terai la....

tunggu maman papa....

ala main pasir lagi best kan adam...

hai.. berkenalan boleh..???

lokasi: Pantai kat Port Dickson

Notakaki: mama belum nak bermenantu lagi la maman... awk tu pun belum sunat lagi tau.... ikut sapa la nih....:)

♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

4 comments:

MummyEcha said...

bleh plak mandi kat tepi tu jer..yang x bleh tahan siap ngan pelampung tu..hahahaha...klakar la maman nie..

mama maman said...

tiap kali gi pantai sure kena beli pelampung tuk dia... tp cam gitu je la mandi dia....hhheee...:)

luckylizan said...

budak-budak memang mudah dapat kawan kan... best pulak gigi pasir tu..kang pergi kang..kang kang

mama maman said...

hhheee.... kawan tu yg tegur dulu... hhhaaa...

pegi terjun je... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...