Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, April 21, 2011

Gambar suka suki....


السلام عليکم


Maman.... maman.... tu je yg mama dan papa ada buat masa ini... dan setiap permintaannya... sedikit sebanyak cuba dipenuhi.... dan sekarang anak mama nih dah pandai mengadu.... cerita macam2 kat wan dan atuk dia.... aduh man... habis pecah rahsia mama dan papa tau....  Ni belen gambar masa dinner 2hari yg lepas... masa mama menikmati bihun celup yg the bash.....hhhheee....

jajan yg selalu dia cari.... stress mak dia tgk dia makan junk food...

plus ngan air buih... nnt habis rumah kena sabun maman... hhhuuu....

air kegemaran dia skrg....


senyum je la... dpt apa dia nak...



peace... kembangnya hidung... ikut sapa la wei... keh..keh....




♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

3 comments:

azzey said...

sker air buah ye..:)

klik HB

Kakzakie said...

Buah hati pengarang jantung. Tak mahulah makan cikidis tu sayang.... Suruh mama ganti makan kismis lagi sedap tau....

mama maman said...

Azey: favourite dia tuh...:)

Kakzakie: tu yg geram tu... papa dia bagi je apa dia nak.. kalu ngan sy.. jgn harap arr...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...