Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, April 11, 2011

Berjimba2 ke KLCC malam minggu....

السلام عليکم

Ha... ha...ha... tajuk takleh blah.... bukan ke KLCC ye... cuba jejalan ambik angin kat jln TAR je... keh...keh... kena tipu je tajuk... bukan cari apa pun... hanya jejalan... lama tak kesana....



[apa yg ada dibelakang mama......cari kat mana maman...]



[hhhuuuaaaa.... makan budak....]


[test power kamera phone mama.... ok gak kan... takyah DSLR bagai....ahaks]


[ada budak seronok... dpt jam ben10....hhhaaa]


[yes... kami lagi.... hhheee.. kat putrajaya....berjimba2...keh..keh..]





♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥




 

9 comments:

Kakzakie said...

Apa yg pasti mama seronok, mama dan papa keluar duit je.....

Jam ben10 tu yg membuat maman tidur mengulek jam sampai pagi...

mama maman said...

maman asyik pakai jam mainan dia.. jam ben10 gak la... tu bagi yg betul2.. belum pandai lagi tgk jam.. buat bergaya dia je la...

mmg seronok tgk dia seronok...:)

eelobor said...

happy nyer.....seronok kan bila dapat bersama orang yang kita sayangi dan selalu di sisi

mama maman said...

keh..keh.. seronok melayan kerenah maman... dan seronok org disisi sudi bawa kami berjimba2... susah tau... keh..keh...:)

azzey said...

spend time ngan family cam gini mmg best kannnn...:)

azzey said...

klik HB

mama maman said...

AZZEY: sesekali syok gak... hheee... balik pastu pengsan... diserang sakit kepala...hheee...:)

thanks for HB...:)

maya amir said...

hahah..jln tar ye..tu jln cari psl namanye..ade yg borong ke?hehehe

mama maman said...

Maya: mmg jalan2 cari pasal.. hhhaaa... tak pasal2 beli benda merapu... keh..keh...

niat hati nak borong 10 kerongsang rege rm1 satu... nak beli last... time blk... tgk2 tokei kerongsang tu dah bungkus... beli kerepek je la jawabnya.. wat kudap2 time office...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...