Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, April 7, 2011

Gigitan Cinta

السلام عليکم

Hai kawan2... ceria tak hari ni... pagi2 dengar radio Hot FM... cerita pasal gigitan... teringat lak satu cerita... cerita gigitan cinta.... ahaks... nak tau tak..??? kalu tak berminat... hhhmmm.. buat2 la baca sat ye...

Satu hari nan indah.... dihari yg sudah lupa hari apa... tp pastinya hari minggu la... kuar jejalan ngan kawan... terserempak ngan kawan lama... seronok jumpa kawan lama kan... kami pun lepak la kat satu wakaf kat depan mall kat bandar tu.....[sebenarnya i dah lama lepak situ.... cuci mata u.... hhhaaa]

borak punya borak.... cite la dia akan cinta hatinya.... tapi cinta hatinya nih agak brutal sikit ye... sikit2 mengigit... salah sikit mengigit.... aduh... siap ada tanda cinta lagi tau.... [mesti korang dah 'kuning' nih... kan]
mengigit sayang la..... hhhaaaa..... marah sikit terus tarik tangan kawan ni digigitnya.... [yg ditunjuk hanya tangan je... kat tmpt lain i tak tau...] berbekas tau... ada kesan tinggalan gigitan kat tangan tu.... mengeleng kepala i tau... tak tau nak ckp apa.... gamaknya sayang sgt la tu... sampai gitu sekali sayang nyer.... buat tanda cinta kan... hhhaaa...

Demi cinta sayang... kena gigit pun takpe la .. dah sayang.... tp bagi mama dah dikira dera... dera fizikal... hhhaaaa....


[again..??? no plez....]


p/s: sayang cam mana pun dia belum tentu jadi hakmilik kekal kan.... yg kekal hanya Illahi... nak marah macam mana pun harus istifar... ingat tuhan banyak2.... sabar itu separuh dari iman...
****harap2 tuan empunya diri tak membaca entry nih.. takut kena saman lak... cerita perihal org... kira gossipa ke..??? ampun.... [ala bukan fames pun blog nih nak org ramai baca kan...]


 ♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥


2 comments:

eelobor said...

oooo....gitu yer?

mama maman said...

yer... tp kalu dia tipu maka sy pun tipu la... siyes...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...