Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, April 20, 2011

Tarikan 50 gadis seksi



السلام عليکم



BUKTI...Mohd Yusof menunjukkan kain yang digantung bagi menarik perhatian pelajar IPT.

MELAKA: Beberapa pengusaha pusat hiburan di negeri ini didapati bertindak melampau bagi menarik pengunjung di kalangan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) apabila menyediakan program khusus untuk golongan itu dinamakan ‘parti pakaian seragam kolej.’
Ketua Ahli Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB), Mohd Yusof Hassan, yang mendedahkan perkara itu berkata tindakan itu terbukti selepas pihaknya menerima aduan berdasarkan kain rentang yang mempromosi aktiviti berkenaan.
Mohd Yusof berkata, berdasarkan maklumat pada kain rentang berkenaan, penganjur menyediakan lebih 50 gadis seksi kepada pengunjung lelaki sebagai daya tarikan.
“Malah, mereka juga turut menyediakan persembahan tarian seksi dan pertunjukan pentas oleh kumpulan muzik.
“Memang jelas parti dianjurkan itu sengaja mahu menarik pengunjung terutama membabitkan golongan pelajar untuk mereka berhibur.
“Apa yang saya tak puas hati mengapa mereka menggunakan perkataan kolej, seolah-olah sengaja mahu menarik golongan muda berkenaan untuk menyertai parti berkenaan,” katanya, di sini, semalam.

sumber: email.

Notakaki: tak tau nak jadi apa dah dunia sekarang.... serigala jadian kah..???


♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

2 comments:

maya amir said...

nmpk ni kat paper.. benci betul.. zaman skang ni tadak lain, sex, rasuah, sex, rasuah..bosan..

mama maman said...

tu la dia... seakan itu lebih penting dlm kehidupan kita nih....
mengerunkan bg kita yg ada anak2 yg sedang membesar... kekadangan kat tv atau masa jejalan.. pemandangan seksi dan pasangan bercinto berpelok sakan.... aduh... maman lak akan ckp... 'tak malu tuh... ceksi kan ma' atau... 'dah kawin la tu.. pelok cam tu.. kan ma?'

camna nak jawab....?? aduh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...