Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, April 6, 2011

Pagi yg serba salah

السلام عليکم

Pagi nih maman cam tak nak berenggang ngan mama.... demam dia dah kurang sikit... dia nih demam2 pun main tak pernah kurang.... dah nampak dah berpeluh dah badan dia.... sian anak orang keja nih.... masa memang limited....

Keadaan mama lak semakin menular kearah tekak lak... batuk2 kecil... still berat kepala... tp keja tetap keja... semalam je nak buat perangai... hari ni keja dah memanggil2...

walaupun suara dah nak jadi suara ella... hati tetap nak nyanyi kecil masa drive td.... buat penghibur hati melayan jem yg hari2 teruk.... sabar je kan...

masuk office... tegur kawan2 dan borak sikit... buat air nesvita [bukan duta nesvita ye...:)] buat keja terus... sambil belek2 email..kot2 ada email penting.... keja tetap keja.... daaaa....


[tetap dihati mama]



♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

4 comments:

Kakzakie said...

Kena redha dan moga maman cepat sembuh. Biasalah kan..... ujian tetap ada. Demi kebaikan keluarga maman mama kena kerja. Sabarlah sayang....

MummyEcha said...

mama maman,sekarang musim demam gamaknyer....sangat2 x selesa kalu tekak,batuk melanda....hopefully cepat sembuh mama..

mama maman said...

kakzakie: mmg selalu gitu la dia bila kurang sihat... manja dia extra sikit.... insyaallah kami terima segala ujian dr NYA... demi sesuap nasi keja harus diteruskan... insyaallah.

mama maman said...

MummyEcha: gamaknya ye la musim... ramai ibubapak bw anak ke klinik... penuh je tiap masa....

mmg tak selesa plus ngan kepala berat semacam je... takpe.. cuba tahan sedaya yg mungkin...

mekasih doakan sy cepat sembuh... insyaaallah sy rajin2 mkn ubat ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...