Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, January 26, 2012

Anak oh anak...





Salam....^___^

Semalam ambik maman kat umah wan... dia masuk keta ngan peluh2... tak smpt mama kuar keta pun...

Maman : jum la mama... cepat la...

Mama : dah salam ke belum... ???

Maman : ish mama nih... tak sempat dah.. nape mama balik lambat nih...

Mama : mana lambat.. nih mama balik on time nih.. kalu tak sure lambat lagi...

Maman : balik la awal.. hhhiiishhh.. mama nih...

Mama : hmmmm... insyaallah..

**seketika setelah menahan nafas yg sesak... mama bersuara..

Mama : sesak la nafas mama... aduhai busyuknyer anak mama nih....

**maman ngan muka tak bersalah dan smbil kuatkan aircond dan betulkan kedudukan lorong aircond agar terus kat dia... 


Maman : mama nih... mana sempat nak mandi... mama nih...


~> anak oh anak.. pandainya mengeluh ye... hhhmmm.. Sabar nak besarkan kamu anak... adakah nanti anak ini peneman kesunyian mama..?? insyaallah..










Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;) 


 Sampai jumpa lagi... 


 ****************************

5 comments:

diana said...

nak kemana yang dia dok kalut tu???hehehhe

mamaNoriz said...

insyaallah...

maman akan terus setia dgn mama smpi bila2...

miloais milo said...

tak sempat mandi katanya
mesti leka main tu kan???

che mid said...

Salam, kerenah anak memang tak tentu waktu..tapi percayalah, dalam hati maman cuma ada satu mama.. iaitu kamu.

maya amir said...

Hehe...mesti penat main tu, tu yg berpeluh2 tu...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...