Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, January 19, 2012

Sukasuki kau kann...





Cakar isteri enggan layan nafsu


AMPANG: Hanya kerana enggan melayan permintaan seks, seorang wanita nyaris disimbah air panas selain dicakar dan dipukul oleh suaminya selepas berang permintaannya itu tidak dilayani.

Difahamkan, dalam kejadian tengah malam kelmarin di Bandar Baru Ampang, di sini, mangsa yang cedera dipukul dan dicakar suaminya membuat laporan di balai polis berhampiran kerana bimbang dicederakan lagi.

Sumber berkata, mangsa berusia awal 30-an dikatakan merajuk dengan suaminya selepas dipukul lelaki terbabit sehari sebelum kejadian menyebabkan mangsa tidak mahu menuruti permintaan suaminya.

“Tindakan merajuknya itu membawa padah apabila suaminya mula naik angin lalu memukul mangsa dan mencakar tangannya hingga cedera,” katanya.

“Mangsa yang kesakitan cuba melepaskan diri daripada, namun tidak berhasil apabila dia terus dipukul,” katanya.

Menurutnya, suami itu kemudian mengambil bekas air panas di dapur sebelum mengugut mahu menyimbah air panas berkenaan jika mangsa enggan melakukan hubungan seks dengannya.

Beliau berkata, mangsa kemudian membuat laporan di balai polis berhampiran berhubung ugutan suaminya itu kerana bimbang dicederakan lagi.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin mengesahkan menerima laporan berkenaan.

______________________________________________________

Isteri patah rahang kerana alih telefon

KANGAR: Seorang lelaki bagaikan dirasuk syaitan apabila menumbuk dan menghempas muka isterinya dengan piano mainan anak mereka sehingga mangsa patah rahang kanannya selain cedera di muka dan badan dalam kejadian di rumah mereka di Taman Hijrah di sini, pagi kelmarin.

Kejadian menimpa mangsa, Yusliza Yusof, 25, itu berlaku pada kira-kira jam 9.45 pagi kelmarin apabila suaminya yang berusia 26 tahun berang kerana isterinya itu mengalihkan telefon bimbit miliknya yang dicaj di atas katil dalam bilik tidur mereka ke atas meja.

Lelaki itu menumbuk isterinya beberapa kali selain membaling muka mangsa yang juga seorang suri rumah dengan piano mainan anak mereka menyebabkan rahang kanan mangsa patah.
 

Tidak cukup dengan itu, suaminya yang bekerja sebagai atendan lori turut memukul kepala mangsa dengan botol tanpa belas kasihan.

Ibu suspek, Rohhana Sidek, 46, berkata, anak kedua daripada enam beradik itu memang seorang yang panas baran, malah dia sendiri pernah cedera dipukul anaknya itu.

Katanya, dia tidak menyangka apa yang berlaku ke atasnya sebelum ini menimpa pula menantunya yang berasal dari Kelantan itu. “Saya sedih dengan apa yang berlaku ke atas menantu saya dan membuat laporan polis sebagai pengajaran kepada anak saya itu kerana perbuatannya sudah melampaui batas,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.
 


Katanya, sebelum kejadian itu, suspek memarahi isterinya itu lalu berlaku pertengkaran sehingga menyebabkan dia bertindak ganas.

“Apa yang dilakukan terhadap isterinya yang baru dinikahi setahun lebih itu adalah sesuatu yang melampau dan tidak boleh diterima oleh semua pihak termasuk saya sendiri yang juga ibunya.
 

“Pada mulanya mereka bergaduh mulut dengan memaki hamun sebelum menantu saya meminta suaminya menceraikannya akibat kejadian berkenaan,” katanya.

Rohhana berkata, akibat berang dengan permintaan isterinya, anaknya kemudian menumbuk muka mangsa sebelum mencapai piano mainan anaknya yang kebetulan berada di situ sebelum membalingnya ke muka mangsa.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kangar, Superintendan Abdul Rahman Mohd Noordin berkata, berikutan kejadian itu polis menahan suspek tidak lama selepas menerima laporan.

Katanya, berdasarkan laporan, mangsa yang tidak tahan dipukul bertubi-tubi merayu dan menangis meminta dilepaskan tetapi suspek terus membelasah mangsa tanpa rasa belas kasihan.

“Siasatan mendapati badan mangsa lebam-lebam akibat dipukul, manakala rahang kanannya patah.

“Mangsa yang tidak tahan dengan serangan itu kemudian berjaya melarikan diri dari rumah dan mendapatkan bantuan orang ramai sebelum dihantar ke Hospital Tuanku Fauziah (HTF),” katanya.

Suspek ditahan reman bagi membantu siasatan dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan dengan menggunakan senjata.

_____________________________________________________

Sumber: METRO


~> Mengapa la wujudnya lelaki2 yg suka memukul wanita... pukul pun disebabkan benda kecik2 je.. camne la nak jadi pemimpin negara..??

~>Tak takut kat Allah kah..??


~>Dimanakah iman mereka..??


~>apa tiada belas kasihankah..??




Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)

Sampai jumpa lagi...


****************************

3 comments:

iizla said...

macam2 kes skarang.

moga kita semua dijauhkan drpd perkara2 begini. nauzubillah!

suri solehah said...

bila nafsu menguasai akal..jd gitulah..mudah sangat nk buat orang..memang grrrr

diana said...

Tu la jadi bila nafsu adalah segalanya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...