Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, February 2, 2012

Khamis Nan Ceria... Terima Kasih Tuhan..!!



Salam...^___^


Morning uols... mama sehari dua nih tengah bergelut ngan hati... tp bila terdetik pada keredhaan ilahi disetiap apa yg mama harus/kena hadapi.. hari seakan mudah ditempuhi.. mood seakan baik saja... dan memikirkan rahmat lapang dihati yg dikurniakan pd diri ini terasa bahagia.. terima kasih tuhan.. betul la kata org.. bila kita dekat padanya segala luka dihati akan disembuhkan oleh NYA. Insyaallah..

So kawan2.. cuba iktiarkan utk redha ngan ketetapannya wlpun menghadapi hari yg sukar.. kehidupan yg penuh masalah.. berserabut ngan beban kerja yg teruk dan unfair... bersabar la.. cuma bagi mama.. mama harus luahkan ketidakpuasan hati tp masih juga berkerjasama menyiapkan kerja2 yg bukan bidang sendiri.. kira ikhlaskan hati.. tolong saja la.. mungkin lain kali diorg pulak akan tolong mama nnt... insyaallah..


tepek jugak wlpun tuan blog teramat la gumuk.. hehehe



Pagi nih.. disebabkan hati terasa ringan maka tangan pun ringan capai shawl yg dah lama beli tp tak pakai2.. hehehe.. wlpun tau mmg teramat la jelas gumuknya tp layankan saje la ok.. kih..kih..

So moga hari ini dan hari2 mendatang kehidupan kita lebih lagi bertenang dan redha ye.. sama2 doakan eks..

Sampai jumpa next entry...

Daaaaa... keja dulu kita..;p




Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


Sampai jumpa lagi...


****************************

5 comments:

Aidah said...

Tak pe, kalau dia tak tolong pulak yana, insyaAllah, Dia yang Maha Mendengar akan menolong nanti dan permudahkan urusan yana.

mama maman said...

kak.. mmg sy pun takde la nak berharap sgt org tolong sy.. selalunyer pun mmg takde sapa nak tolong... huhu.. buat sendiri je.. nasib badan kann.. takpe la..

Kakzakie said...

Meniti kehidupan ini Yana tak semuanya dapat diterima oleh hati kita. Tapi kenalah kita pujuk hati kita Yana... insya-allah kalau redha ada ganjaran darinya tak sekarang kelak bila kita tak di bumi ini lagi..

diana said...

KERJA RAJIN2...:)

maya amir said...

betul tu..kene pujuk hati supaya redha..doa & tawakal..cheer up bebeh:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...