Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, February 27, 2012

*Speechless*

Salam..^_^

Mereka berdua.. buat mama marah2 dan menbebel2 cam nenek tua.. dah siap dah satu entry panjang ke'emo'an mama terhadap mrk.. tp mama taknak publish kan... pasal apa..??

Mama terfikir... nanti bila smpi masanya mama buat silap.. nnti mereka pun akan buat perkara yg sama.. menceritakan keburukan mama.. sedangkan mama boleh bersabar kannnn.. sebab mama pun manusia.. pasti akan buat silap yg mungkin serupa.. so maafkan saje mereka...





Bila tatap pic mereka... terdetik... nnt mrk pun akan tatap pic mama dan akan pasti akan merasakan perkara yg sama... masa mama tatap pic nih... mama terfikir yg mereka ini dugaan buat mama utk menjadi lebih baik maka harus hadapinya dengan sabar dan tidak baik menbuka aib org.. lagi2 aib org yg terdekat dlm hidup kita... jaga airmuka/maruah mereka.. jika itu yg mama pinta pd org lain.. maka mengapa mama sendiri tak boleh menjaga airmuka/maruah mereka... diharapkan mereka sedar akan kesilapan mereka. Sebab mama sayang mereka seadanya... lebih2 lagi zuriat kesayangan yg tiada tukar ganti... Sayang so strong buat maman..

Mungkin suatu masa.. mrk akan buat perkara yg terbaik juga buat mama kannn... sama2 doakan ye..



Privatekan blog..?? mungkin ditangguhkan dulu... smpi hati betul2 keras menyatakan harus hidup lebih banyak berfikir dari menaip terus-terusan tentang kelemahan/keburukan diri. Lagipun siapa nak cr dosa kannn dok baca entry merapu je.. hehehe



Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)


Sampai jumpa lagi...


****************************





4 comments:

Cik Rose Cute said...

hehehe..gambar dua beranak tue cute angat-sangat...

kakchik@ella said...

KC pun penah terfikir nak 'private' kan blog. nantilah .. nak fikir habis2 dulu.

eelobor said...

kalau private blog.... jgn lupa invite saya gak yer...

mama maman said...

kalu private... takde la invite sapo2... nak tulis dan baca sendiri je.. kureng sikit malu.. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...