Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, August 3, 2013

Boring doo

Assalamualaikum..

Boring lak bila ujung minggu xmemegang jarum... huhu



Nak kena kemas nih... nak raya dah kannn...

Rindu ngan aktiviti memanik... :) bila dah kemas alatan nih pasti lama nak start balik aktiviti nih... huhu

Apapun kena kemas utk raya dan juga kena kemas kain bj utk balik kg... xsabar nak jumpa tokma dan adik2...

korang mesti cuti dah kannn... me insyaallah bertolak pulang malam selasa dan berharap tak teruk sgt jem dan perjalanan kami selamat sampai tanpa sebarang masalah.. insyaallah... doakan kmi yer...

ok la... selamat berhujung minggu dan selamat beraya uols.. :)






5 comments:

Kakzakie said...

Kakak masih kerja lagi Yana sampai selasa tau. Tapi kg kakak dekat aje tak apa...

che mid said...

Che Mid bertolak hari Rabu sbb suami masih keje selasa tu.. selamat hari raya, maaf zahir batin..

Qaseeh Tolia said...

Ala Ma.. Tension tau kita lagi tak ngemas apa lagi..

Maria Firdz said...

seronoknya tgk manik byk2.. hehe

azieazah said...

Saya dah lama tingin cari orang nak jahitkan manik kat baju, tapi takda saap pun sudi... wuaaaa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...