Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, August 16, 2013

Merindui Saat Kami Bersama

Assalamualaikum...

Rindu ngan gossip kami anak beranak.. haha.. rindu to tokma.. happy berday tokma semalam.. miss u like crazy (rasanya kalu tokma baca kompom tokma malu.. kiki)

Rindu ngan anak buat yg keletah.. rindu ngan iffah yg tiba2 datang dekat me dan ckp.. 'yong..yong.. yak' (semua panggil me moklong  tp dia tak reti sebut betul2 lg.. br dua tahun lebih pun.. )

Yg tak menahan tuh dia boleh dtg mengadu dia berak.. aduhai.. nasib moklong dia bijak.. suruh dia cari ummi dia.. moklong dah pencen basuh berak.. kahkah..

Ada sekali tuh ngah lepak2 bergossip kat depan rumah.. tiba2 dia (iffah) dtg dan hulur tudung kat me.. eh.. nmpk sgt me kepala gonjeng (tak pakai tudung) sedangkan semua org pakai tudung.. hehe.. malu jap ngan budak tecit tuh.. hehe

Lagi sekali waktu tuh lepas magrib kot.. me tertidur kat kerusi ruang tamu.. tiba2 dia datang kejutkan me.. yg kelakarnya dia tak ckp apa.. cuma buat isyarat like.. lambai2 tangan dan tunjuk ke arah dapur.. hehe.. gamaknya panggil me ke dapur sebab semua org ada kat dapur.. kiki.. bijak sungguh.. geram dan rindu ngan dia.. huhu

Rindu ngan senyum manis dan keletah memasing menjahanamkan buai kat umah pakcik kami.. kiki


syaza, iffah, ezzah, iffa & maman berserta ngan moksu dan makyah

time nih raya kedua.. tema mereka pink dan biru.. kiki

Yg belum boleh naik buai tuh darwisy jew.. darwisy kecik lagi br 4bulan.. kalu x lg meriah2.. hehe


Disini kita ketawa.. disana (Mesir) mereka derita.. sama2 doakan kejayaan buat umat islam sejagat.. Jauhkan kesengsaraan dan penderitaan buat umat islam sedunia. amin.


2 comments:

eelobor said...

nanti ada masa cuti sekolah bawa anak balik kampung lagi.... seronok bila dapat berkumpul antara sepupu sepapat dia

Noe said...

kumpul ramai sedara mara..anak buah semua...mmg seronok...mcm2 ragam...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...